Brązowe schody z drewna bukowego
Cena regularna:
511,00 zł
towar niedostępny

Opis
Brązowe schody wspiera rozwój umiejętności geometrycznych i matematycznych
Materiał sensoryczny do postrzegania zmieniającego się wymiaru w dwóch wymiarach (zmienia się grubość klocka, podczas gdy długość pozostaje niezmieniona). Materiał składa się z dziesięciu brązowych pryzmatów z drewna (najmniejszy 1x1x20 cm, największy 10x10x20 cm). Te brązowe schody wykonane są z drewna bukowego.
Wkład brązowych schodów:
- poprawa motoryki dużej
- koordynacja ruchów (współpraca ręka-oko)
- zróżnicowanie wielkości i wagi
- poszerzenie słownictwa (krawędź, pryzmat, bok, poszukiwanie tych samych kształtów w otoczeniu)
- nabycie terminy „wąski” i „szeroki” albo "gruby" i "cienki"
- porównywanie i stopniowanie "wąski, węższy, najwęższy" / "szeroki, szerszy, najszerszy"
- przygotowanie do matematyki i geometrii (system dziesiętny)
Jak pracować z tą pomocą montessori?
- Ułóż poszczególne pryzmaty w nieuporządkowany sposób na przygotowany dywan.
- Weź najszerszy pryzmat, zważ go w ręce, wygładź jego powierzchnie i umieść przed sobą.
- Spójrz na pozostałe stopnie i wybierz najbliższy węższy pryzmat i umieść go obok pierwszego. Zrób to samo z innymi podczas tworzenia schodów.
- Pracuj powoli i z entuzjazmem. Teraz rękoma kładź schody od góry do dołu (harmonia ruchu). Prawidłową kolejność można również zweryfikować, przykładając najwęższy pryzmat.
- Następnie zdemontuj schody i zachęć dziecko do wybudowania konstrukcji.
- Kiedy powtarzasz poszczególne kroki, nazywaj je (rozwój słownictwa), to zapoznasz dziecko z właściwościami graniastosłupów (wąski i szeroki), następnie sprawdzasz, czy dziecko opanowało ten krok, mówiąc "daj mi najszerszy klocek", "postaw węższy klocek obok niego", "Chwyć najwęższy klocek prawą ręką" itp., Ostatnim krokiem jest pytanie "który klocek jest najwęższy”, "co to za klocek” itp.
Dane techniczne
Materiał | Drewno |
Wiek | 3 - 6 lat |
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

